17:00

2011-01-08 | 17:06:25  Allmänt
Ensam hemma, familjen har satt mig som kattvakt. Gör inte mig speciellt mycket, lite tråkigt bara alla polare är med flickvänner/iväg/jobbar så det är lite trist.

Hade en väldigt trevlig dag igår, först var vi ett gäng vänner och spelade hockey och badade.
Det var mycket trevligt.

Kom hem, gjorde mig lite käk och bänkade mig sen framför datorn där jag satt hela kvällen i stort sett.
Kollade gamla fotbollsmatcher jag laddade ner, kollade nån film och lite.

Sen blev det typ fezt på skype, haha. helt OK fredag kväll faktiskt.
Somande sent som fan och klev upp vid halv 4 typ? Sjukt jobbigt faktiskt.

Ikväll ska jag ut och dansa med några vänner, det ska bli trevligt.
Ha en bra kväll party people.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin