15:26

2011-01-03 | 15:19:10  Allmänt
Ett bra avslut på ett helt okej år måste jag säga.
Ett riktigt bra avslut, hade väldigt kul med mina kära Aroua, en utav mina allra bästa vänner som jag skrivit om så många gånger det här året.

Vi åt en god middag på Vapiano och sedan hamnade vi på en fet nyårsfest på Marie Leavue.
Sist men inte minst en väldigt trevlig efterfest ca 50 m från Marie Leavue, gissa om det var skönt eller?

Det enda tråkiga var att jag aldrig fick träffa min kära nånting på nyårsafton.
Men jag har haft en jättemysig vecka med henne tack min Lovisa Skog.


Nyår 2010



Nyår 2010





Just det, Maskinen var jävligt fett också.



Kommentarer
Postat av: kimberly

jag dööör!!!

2011-01-03 @ 19:03:47
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin