12:25

2011-01-09 | 12:25:16  Allmänt
Väldigt trevlig kväll igår, började hos JW och slutade på HP5? Otippat, nej.
Men kul var det iaf, gick på halvfart och gick mest och mysdrack på en cola, men sista 15 min bestämde jag mig för att fucka ur rejält och det var trevligt.

Körde fast påvägen hem såklart, var snuskigt jävla halt igår om man får säga så.
Så klockan 04:30 satt man fast, men som tur var fanns det hjälp att få!

Kom just in från en kortare löprunda och nu ska jag köra en heldag i Klintehallen, 2 innebandymatcher ska ses och sen ska jag träna 2 ggr hade jag tänkt.

Btw så ska jag börja spara ut barret igen, är stört sugen på flätor igen.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin