MABYE

2011-04-13 | 11:37:15  Allmänt



Kommentarer
Postat av: Anonym

skriv oftare Joel!!!!! jag har en fråga, vad gillar du för typ av tjejer? vad ska dom ha för klädstil till exempel? :)

2011-05-05 @ 11:15:57
Postat av: Julio

Haha, jag ska har varit ruggiggggt dålig på senaste.

Bra fråga, jag har ingen speciell typ faktiskt, gillar softa tjejer som inte är så tjejiga haha.

Klädstil spelar inte nån roll för mig om jag skulle dejta någon. Men i allmänhet så diggar tjejer som vågar sticka ut lite, skulle ljuga om jag sa att jag inte hade något för hiphop tjejer. Men våga sticka ut, inte se så komersiell och tråkig ut :) Ha det grymt!

2011-05-08 @ 00:41:03
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin