Vad hände liksom?

2010-09-11 | 13:41:11  Allmänt
Vi satt oss i en bil och åkte till Huddik, helt otippat.
Men det var mysigt och jag hade riktigt trevligt. Sällskapet var Gustaf, Dennis, Sanne och Malin.
Vi gick runt på Huddikmarknad, köpte godis, åt Langos och pillade på små armband.

Exakt som allt ska va på marknader.
Sen på nått jävla vänster hamnade vi på nån gymnasiefest i Hudiksvall? Åh herregud..
Så lost har jag inte känt mig sen jag vet inte när. Fel hamnade vi iaf, haha.

Kom hem till Sundsvall vid 2 tiden, slocknade direkt och nu sitter jag här.

Nu har jag städat lite inför ikväll, kommer kanske hit lite folk då.
Och nu ska jag röra mig mot IP för att se PA match.



Norrporten Arena



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin