Uggs?

2010-09-07 | 16:02:15  Allmänt
Det jävligaste med hösten & vintern är den här helvetes kylan..
Jag hatar det verkligen och har alltid gjort.

Förhoppnigsvis har jag körkort + bil i vinter och slipper gå och frysa utan kan åka och frysa.

En grej som gruvar mig lite är att se alla tjejer i Ugg's.. Jag vill också ha ett par såna?
Dom verkar ju hur sköna som helst, inte speciellt snygga men bara sköna liksom.
Ska nog köpa ett par och gå runt i här hemma 8-)



Funderar också starkt på att införa termobraller och möjligtvis overall till vintern, för den kylan som Norrlands stolta stad Sundsvall bjuder på Nov-Feb är inte att leka med kan jag lova.

Jag gruvar mig redan nu!



Kommentarer
Postat av: mia

men killar kan ju också gå i uggs ;) köp ett par!

2010-09-08 @ 13:21:20
URL: http://miaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin