Hoffmaestro

2010-09-18 | 19:53:55  Allmänt
En trevlig kväll igår, som exakt alltid och i vanlig ordning så var det jättetrevligt på förfesten och mindre kul på krogen.

Det var tryck, även fast jag inte uppskattar Hoffmaestro så jättemycket. Men jag gillade själva framförandet.
Drog mig hem lite innan stängning.

Har idag en grissvullen kind, och sjukt ont. Blir helt galen...
Vet inte vad fan jag ska ta mig till, har på 2 dagar tryckt i mig ett helt paket ibumetin.

Jaja, nu åker jag iväg till Zunkan för att kolla fotboll & film.
Match imorgon i Härnösand.

Jag & Mattsson igår.


Kommentarer
Postat av: Hemlig

du är galet snygg Joel!

2010-10-07 @ 19:29:12
Postat av: julioooo

Haha, tackar då! Men vem är du?

2010-10-07 @ 21:51:51
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin