Hihi

2010-09-21 | 13:58:59  Allmänt


Är du för att unga kvinnor ska få svårare att göra abort?

Är du för att barn ska vara straffmyndiga vid 12 års ålder?

Är du för att skrotta FN och gå ur EU?

Tycker du att homosexualitet borde klassas som en sjukdom?

Är du mot fred i Mellanöstern?

Är du för att män ska försörja kvinnorna som är hemma för att föda barn och tacka nej till egen karriär?

Är du för allt det här så har du gjort helt rätt genom att rösta in ett rasi.. Nationalistiskt parti som Sverigedemokraterna i Riksdagen.

Att lyssna på SD är som att lyssna lite på en repig skiva kan jag tycka.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det rasisiskt att man vill begränsa invandringen för att istället hjälpa dom som redan bor här till det bättre?

vakna för fan

2010-09-22 @ 17:08:09
Postat av: Julio

För det första måste jag säga att det är fegt att du inte vågar stå upp för vem du är eftersom jag gör det. Som svar på din fråga:

Det är självklart inte rasistiskt att vilja göra det, men att begränsa invandringen med 90% är inte det bästa sättet? Och att rösta in ett främlingsfientligt parti med rötter i nynazismen är verkligen inte rätt väg. Och allt jag skrev ovanför är man också för om man röstar på SD.

Vakna själv kära du!

2010-09-22 @ 20:07:41
URL: http://julioss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag håller med att jag är feg, men skriver jag mitt namn tror väl alla i sundsvall att jag är rasist.



Jag känner väl till SDs rötter och det är inte okej.

Jag tror att begränsa med 90% kan vara en bra början, invandringen idag funkar inte och det är fakta. Sen det värsta av allt och det jag och många andra blir upprörda av är alla kampanjer mot SD och att dom andra partierna vägrar prata med SD. Sverige har röstat. SD fick sin plats. Lev med det.



Sen ber jag om ursäkt för om jag lät otrevlig i mitt första inlägg. Jag är inte ute efter att skapa bråk. Jag accepterar vad du står för och vad du röstade på. Jag blir bara förbannad på hur SD hanteras av svenska folket, andra partier och framförallt media. Som har målat upp en bild som inte stämmer.



2010-09-24 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin