Dead and gone

2010-10-06 | 17:51:58  Allmänt
Nej, jag har inte gått i ide, jag lovar!
Jag har bara haft fullt upp på senaste helt enkelt.
Nu är jag äntligen frisk iaf och det är sjukt skönt, på prioriteringslistan så står körkort högst upp med stora bokstäver.

Inte långt kvar nu.

Pappsen är här, men  åker snart iväg och om några dagar åker han till Kosovo.
Bilen min är här nu också :')

Ikväll ska jag dela lite quality-time med min pärla Aroua, vi ska laga mat och bara ha det soft liksom.
Juste, kom hem från Stockholm igår också. Var på studiebesök med klassen.




Kommentarer
Postat av: Sara

gillar din tisha :D

2010-10-07 @ 21:28:46
URL: http://shc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin