18 år

2010-10-10 | 20:42:40  Allmänt


Såhär nöjd var jag typ igår.
Äntligen 18 år, fruktansvärt roligt.

Mina underbara älskade vänner gjorde min födelsedag otroligt bra.
I Fredags firade min Aroua mig med fin och god tårta, igår väntade mina kära vänner hos mig med ytterligare tårta & ballonger.

Sedan blev det feting utgången det var hur roligt som helst!

Fick världens finaste armband utav Aroua. Kan vara lite svårt att se men det står "Aroua & Julio"


Tårta nr 1, tyvär fick jag ingen bild på den andra, men den var också väldigt fin.



Tusen tack igen kära vänner.


Kommentarer
Postat av: Ida (du ve tinte vem jag är)

Alltså, måste bara säga en sak, du är helt grymt, sjukt, oförskämt, bortdrömmande snygg!



Puss*

2010-10-11 @ 10:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin