Så mycket bättre

2010-11-09 | 12:45:13  Allmänt
Petter Alexis.
Sveriges i särklass bästa rappare, grunden i Svensk hiphop.
Kommer ihåg för så många år sen när han var med i Robinson och jag stod i soffan och sjöng med till "Såklart", 8 år gammal.



Att Lasse Berghagen knappt hade nån aning om vem Petter är gör mig fundersam och lite förbannad.
Petter är Sveriges absolut folkkäraste hiphop artist och det borde höra till allmänbildningen att veta vem han är?
Och att Berghagen inte ens vet vem Jay-Z är?
"JC, det har jag aldrig hört talas om, jag trodde det var något jeansmärke?" Allvarligt Berghagen..........

Jag läste aftonbladet häromdagen då var det ett stort uppslag om Petter, bla berättade han om TV-Programmet "Så mycket bättre" som han är med i, jag tänkte inte mer på det efter jag slagit igen tidningen.
När jag kommer hem berättar mamma om detta för mig och jag blir tvungen att kolla på det.

Ångar jag mig?! NEJ.

Det var faktiskt riktigt riktigt bra, och man vill bara krama om Petter för han är så jävla cool.
Och vilken otrolig respekt alla andra hyser för honom, nästan fel respekt måste jag säga, dom är rädd för honom.

Kolla in avsnittet här:



Det berör verkligen!


Kommentarer
Postat av: alicia

åh jaa, han är bäst

2010-11-09 @ 18:29:38
URL: http://aliciaw.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin