Maskinen

2010-11-08 | 12:55:35  Allmänt


Introt



Då var årets 5e & sista Maskinen spelning för mig avklarad för i år. Helt jävla sinnes att jag på fullt allvar är nervös och hur spänd som helst inför varje spelning, känner mig som ett barn på julafton verkligen.

Stockholmstrippen var hur bra som helst, fick bra tid med folk jag gillar.

Var lite virrigt i början av kvällen men det blev som sagt hur bra som helst, klev in på Berns vid 21.50 kanske, då var jag livrädd att jag missat början. 1 minut efter att jag kliver in så hörs ljudet utav introt, helt OK timing.

21.50, kom jag in, 04.00 gick jag ut. Hade en gnutta träningsvärk i benen igår kan jag lova.
Var en skön söndag i Sthlm City också.

Vill också citera en recension som skrivits om spelningen:

”Undan för pundarn” blir ett av de många gyllene ögonblicken att ta med sig då den resulterar i euforiskt röj. Det är ingen tvekan om att varenda person som satte sin fot på Berns lördagen den 6 november 2010 kan alla textrader och beats bättre än sitt eget personnummer. Och jag såg inte en enda våldtäktsman…"





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin