King

2010-11-23 | 22:01:26  Allmänt
Hård dag, upp tidigt, praktik hela dagen nästan.
Sen blev det hårdkörning på gymmet, sjukt skönt efteråt verkligen men hatar att pallra sig dit och verkligen göra det men det måste som sagt göras om man ska komma nånstans här i världen.

Vad är inte skönare då än att komma hem, ta sig ett glas kall Trocadero och lägga sig i sängen och läsa nya KING som trillat ner i brevlådan, wonderfull.

Okejdå.... Jag ska vara ärlig, egentligen så väntar jag på att få pösa ut som den degen jag känner mig just nu i soffan och få se sista halvleken av Real Madrid - Ajax, gissa om fotboll på TV är bortprioriterat när man bor med 2 tjejer och det är Desperata Hemmafruar på tv?




Så jag får nöja mig med att läsa nya tidningen ett tag iallafall.
Ha en bra kväll gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin