Estocolmo

2010-11-12 | 00:08:44  Allmänt
Huvudstaden imorgon igen, typ 1020142 gången dom senaste veckorna?
Soft ju!

Åker upp med Erik och ska chilla med han och hans flicka en del tror jag, på lördag ska jag se vad grabbarna har för sig för kulT, lär också få spendera en del tid med denna lilla krummelur.

L.S


Har jobbat hela veckan, målat & snickrat på en verkstad.
Tränat för mig själv har jag också gjort.
Tränade fotboll för första gången idag på jag vet inte hur länge? Hur skönt som helst kan jag lova.

Slänga ihop lite kläder till helgen, sen sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: wessla

för helvete grabben, blogga flitigare. många som följer dig ;)

2010-11-19 @ 22:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin