Varför alla dessa jävla rubriker?

2010-05-10 | 11:30:34  Allmänt
Snart ska jag bege mig till skolan för Produkt & Företagande + Näthandel B.
Kul? Nej... Inte ett dugg!

Efter det är det träning, eller fys rättare sagt.

Pratade om att vi gjorde en ganska bra match igår.
Såhär sa Älgarnas tränare till Härnösands tidning.

"Vi mötte det bästa lag Gif har ställt på plan under mina tre säsonger som tränare och det är bara att lyfta på hatten för dom. Rörlighet, passningssäkert och koncentrerat spel bjöd man på samtidigt som man aldrig slog av på takten oavsett hur många mål man gjorde. Vi fick öva försvarsspel i 90 minuter och gjorde så gott vi kunde. Vi kommer nog inte bli det enda laget som får storstryk av Gif den här säsongen men vi lärde oss mycket för framtiden även i den här matchen."

Alltid kul med lite skryt, men jag tycker vi är värda det. För igår var vi riktigt bra faktiskt!

Fick också ett mail imorse från mamma som sa att det ska bli kul att träffas igen :-)
Sötmamma! Tycker jag också. Nu var det lite för längesen..

NUUU har jag lite bråttom. Hejpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin