Uppladdning

2010-05-12 | 11:36:14  Allmänt
Match idag som sagt, dags att börja ladda upp for real nu.
Ska äta en stor frukost nu sedan pallra mig till skolan.
Där blir det lunch och efter skolan blir det mat igen.

Samling 16:15.
Matchstart 18.00.


Norrporten Arena.

GIF Sundsvall - Syrianska FC

Vi ställer upp med ett bra lag tycker jag.
Vi börjar bakifrån:

Stefan Lagréll

Jon-Erik Krantz, Kristian Ek, Erik Löfgren, Jag

Nuri Mustafi, Emil Larsson

Pontus Silfver, Sebastian Jacconelli, Emil Forsberg

Mehmed Haficovic


Vi ställer alltså upp med 7 a-lagsspelare resten från vår u21 trupp.
Kan enligt egna tankar bli så att Aziz Cor Nyang från a-laget kanske går in och spelar på Mehmed's plats.

Eftersom han satt på bänken igår. Bara en tanke som slog mig.

Syrianska FC bör vara utav samma kaliber som alla andra såna lag.
Bollskickligt, bollrullande, bollsäkert. Kommer säkerligen bli en tuff match.


Så har ni tiden & orken och se en troligtvis bra match en Onsdag mitt i veckan.
Pallra er då till Norrporten Arena 18.00.


Nu ska jag slänga i mig sista utav frukosten sedan bege mig till skolan.
Hola!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin