Sommar 10

2010-05-07 | 13:02:59  Allmänt
Visade för nån dag sen några ställen jag ville åka till.
Min vän Stina hade lagt upp några filmer & alternativ som hon ville åka på i sommar.
Så jag måste faktiskt ta och visa dom klippen också, man blir så sjukt taggad av att kolla på filmerna!

Synd att man inte har all tid & pengar i världen, då hade jag varit på alla dessa ställen utan tvekan!

Tomorrowland - Belgien


Extreema Outdoor - Norge


Sensation White - Amsterdam



Stockholmsveckan - Gotland


The Yacht Week - Croatien, Grekland & Ibiza



Vore riktigt riktigt roligt att besöka något utav dessa ställen!
Mest troligt är ju Stockholmsveckan med tanke på att jag lär åka hem till Gotland nånting under sommaren, får försöka fixa så jag är hemma den veckan.

Men samtidigt vill man ju vara med familj & vänner och inte bara festa när man är hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin