Min dröm

2010-05-05 | 18:15:26  Allmänt
Exit festival håller hus i Serbien varje år.
Det är alltid galet grymma dj's från hela världen som kommer dit.
Och jag är ruggigt sugen på att åka dit i år!

Det roliga är att det är under min lediga vecka i sommar också.

Så det är inte helt omöjligt.
Det skulle vara så sjuuuukt roligt. Nån som är sugen på att hänka på?

Såhär ser lineupen ut inför detta år.
Kan nämna några namn som jag mer än gärna hade sett.

Miike Snow
DJ Shadow
Crookers
DJ Chefal
Missy Elliot
Laidback Luke
Dirty South
David Guetta
Riva Starr


Och alla dom ska dit i år. Sick!

Här Ingrosso & Steve Angello live på Exit förra året.
Helt OK drag va? Helt OK med folk va?




Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla in kaZantip istället.

2010-05-05 @ 18:21:00
Postat av: julio

Tack för tipset! Såg videos på det nu och det var ju galet också! :)

2010-05-05 @ 22:13:05
URL: http://julioss.blogg.se/
Postat av: S

JAG ÄR PÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!

2010-05-07 @ 05:35:00
URL: http://ryssens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin