Juniormatch

2010-05-01 | 22:13:46  Allmänt
Spelade juniormatch idag, mot Ånge IF som är ett div 4 lag..........
Vi vann, och vi gjorde det med 8 mål mot 0.
Det var ingen speciellt rolig match måste jag säga, dock gör vi det riktigt bra.
7 mål i andra halvlek.

Tycker Mehmed gör det riktigt bra idag, Jacco, Milde, Broman också.
Ingen som faller ur ramen idag tycker jag. Vi gör en riktigt bra laginsats med några riktigt fina anfall.

Nu är det kväll och jag är en pizza fattigare/rikare som man nu vill se det.
Kvällen blir troligtvis väldigt lurkig skulle jag gissa på!
Villa Real - Barca nu, 2 lag som alltid legat mig nära.

Är DOCK väldigt sugen på att se Petter ikväll också som spelar på avenyn.
Så får se, kanske blir en spontan utgång. Dock väldigt väldigt lugn 100% nyktert.


Petter - Längesen, hade varit galet nice live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin