Iphone

2010-05-28 | 20:57:44  Allmänt
Blev en Iphone igen, nu känner jag mig som en människa igen.
Under tiden min var trasig kände jag mig naken, rädd, exposed.
Men nu är jag back in bussines igen! sjukt skönt.

Blev den vita varianten den här gången.
Världens bästa telefon, utan tvekan!

Funderar på om det blir utgång/hemmakväll. Kan inte komma på vad jag ska göra...
Menmen, löser väl sig.

Har farit runt som en vante hela dagen känns det som, Birsta/City/Birsta/City, hela dagen typ...
Nu har jag äntligen fått varvat ner och fått i mig lite mat.
Har köpt världens skönaste halsduk/sjal, underbart. Kan visa er sen! Bara 99:- på bikbok.

Bilder från Birsta idag, Moahah.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin