Invigning

2010-05-29 | 19:00:40  Dagens Outfit
Inviger kameran på nya luren.
Soft fan!

Ikväll äre utgång på g och jag är pepp as usual.
Ska till Aroua & vara där först. Sen får vi se vart vi tar vägen.

GIF vann med 2-1 så jag är glad, tack Shanga för det trevliga sällskapet.
Köttfärssås & Spaghetti står på min meny ikväll, min meny som innehåller så ofantligt många rätter.

Typ:

1. Köttfärssås
2. Spaghetti
3. Köttfärssås & Spaghetti
4. Spaghetti med ketchup
5. Köttfärssås med ketchup

Idag som sagt så festar jag till det lite och tar alternativ nr 3 med ketchup.
Jag menar, är det fest så är det.

Daily:





Kommentarer
Postat av: S

skönt outfit/sua

2010-05-30 @ 00:18:59
Postat av: julio

Thx man! :-)

2010-05-30 @ 20:28:02
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin