I'm overboard

2010-05-08 | 11:47:21  Allmänt
En kort men intensiv löprunda är nu till ända.
Fruktansvärt skönt! Nu sitter jag & knaprar på 2 bättre toasts.

Klev för en gångs skull upp i lite vettig tid på helgen, brukar inte bli så annars.
Men se, nu har jag hunnit varit ute och sprungit och äta frukost och klockan är bara 11:43?
Underbart!

Ska hämta ut ett paket från Junkyard som kommit idag, nice!

Ska även fira Ammar ikväll med massor utav trevligt folk, tror det kommer bli skitkul.
Jag behöver en sån kväll då alla bara skrattar och har kul känner jag.
Efter middag och lite festligheter så ska folket ut, men jag viker av och rör mig hemåt då.
Match imorgon, lite trist.. Menmen, man lär väl få vänja sig antar jag.


Bland annat dessa fina, söta, snygga, sexiga, heta skorna ligger i paketet som ska hämtas ut ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin