Bäkis

2010-05-30 | 14:13:41  Allmänt
Skön gårkväll, riktigt skön sådan!
Blev utgång, först var jag hos Sofia's place och umgicks lite.
Sedan bar det av mot Aroua/Våfflis crib där vi förpartade lite. Sedan visade det sig att några andra vänner i lägenheten rätt över vägen också tänkte konsumera lite dryck under kvällen och sen ta sig ut på någon av stadens krogar för att dansa lite. Tanken blev ju, slå oss ihop?

Sagt och gjort så var man i andra lägenheten helt plötsligt.

Blev utgång & dans riktigt bra kväll.
Efterfest också, hos mig.

Tackar boysen för en tung kväll.

Nu ska jag kolla fotboll med lite folk, sen kolla mitt lag.
Ikväll får jag nog besök. Nice!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin