Avslutningsmatch

2010-05-28 | 12:01:54  Allmänt
Har spelat årets avslutningsmatch med RIG.
3orna hade inte tillräckligt med spelare, så några utav 2orna förstärkte.
Vi mötte Gubbrävarnas IF. En mycket intressant match.
Dom var bra, det kan man inte ta ifrån dom, dom faller på orken.

Men, stundtals tyckte jag dom var riktigt riktigt bra, bra kombinationer fick dom ihop.
Firma Cedegren & Karström var mycket bra på mittfältet i deras lag.
Cerdergren visste jag skulle vara duktig, men Karström. Vilken lirare! Riktigt bra faktiskt.

Nu sitter jag här och funderar på om jag ska skita i det sista bildprovet & dra mig mot Birsta för att inhandla lite saker. Bla en halsduk som kommit in på BikBok som jag fått tips om.

Hoppas också kunna skaffa mig ny telefon idag, var tänkt så men vi får se hur det blir.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin