10 saker

2010-05-04 | 22:29:27  Allmänt
Lite kul grej sisådär på kvällskvisten..

10 saker du inte visste om mig!? Eller aa... Kanske inte visste om mig.

1. Jag har storlek 39 i skor

2. Jag flyttade hemifrån när jag var 15 år

3. Jag är vänsterhänt & vänsterfotad

4. Jag har varit väldigt inbiten skatare & funderat på att sluta med fotbollen för det.

5. Jag är nätt & jämnt 170 cm lång

6. Jag är adopterad

7. Den värsta känslan jag vet är att frysa

8. Jag går alltid upp och ner för trottoarer med vänsterfot först

9. Jag har varit blond

10. Jag har alltid sett upp till min lillasyster

Där hade ni lite grejs ni kanske inte hade en aning om?
Eller något ni kanske hade stenkoll på...
Jajaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Ha en bra kväll!

Cup i Norge, förra försäsongen.




Kommentarer
Postat av: Morris o co

Stenkoll:-)

Puss!

2010-05-06 @ 20:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin