Taxi driver.

2010-03-01 | 08:27:17  Allmänt
Blev ändrade planer angående resan igår.
Skulle egentligen åkt tåg nu på morgonen till Stockholm.
Men så blir det inte, utan taxin hämtar mig hör om en kvart ungefär.
Sen åker jag ut till flygplatsen och flyger till Stockholm. Skönt faktiskt!

Slippa tåget, som är så sjukt drygt!

Får se hur mycket internet jag har möjlighet till där.
Tänker inte direkt prioritera det i första hand.

Bjuppar på detta från Alex Lewerentz innan jag drar iaf.
1.5 timme underbar musik! Tracklist kommer nedanför.
Bara att högerklicka och "spara som" om ni vill ladda hem låten.


http://web.alexlewerentz.com/music/download/Alex_Lewerentz_-_December_mix_2009.mp3

Wippenberg - Pong (Extended Mix)
Tommy Trash - Stay Close (Albin Myers Remix)
Greg Cerrone - Lipstick (Avicii Remix)
DJ Ralph VS Avicii - Break Da Floor
Jonathan Landossa & Damon Will - We Are Tech Rulezzz (Phonk d'or Re-Work Bootleg)
Mark Knight - Put Your Hands Up (Koen Groeneveld Remix)
Steve Angello - Monday (AN21 & Max Vangeli Remix)
Tristan Garner & Gregory Klosman - Fuckin' Down (Original Mix)
Tim Berg - Alcoholic (Dimitri Vegas & Like Mike Twelve Step Remix)
Johan Wedel & Mikael Weermets - Deep Inside (PROMO v2) - BOOOMB!!!
Sebastien Drums & Avicii - Pastis (Original Mix)
Johan Wedel & Mikael Weermets - Tears Of The Sun (Original Mix)
Johan Wedel - Hehe (Original Mix)
Bob Sinclar - New new new (Avicii Remix)
Kid Massive - Music is the Answer (Muzzaik Remix)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin