Soft dag

2010-03-22 | 18:38:12  Allmänt
Träning 10 imorse, var soft ändå.
Lite kvadratlatj för dom som spelade igår, sen styrka.
Under styrkan fick vi höra både det ena och andra i dam-tips väg utav Mirza Durakovic.
Han informerade oss om allt möjligt man behövde veta, dock inget jag tänker ta upp här.
Har hört att det är iaf några barn som läser denna blogg, och utav säkerhetsskäl nämner jag inte Mirza's väl valda ord här.


Lunchade på Norrporten, sen till skolan en stund och fixade med lite lappar oså.
Ska nog fixa massa med skolan, så får se hur mycket jag går i år.

Gled på stan och köpte lite grejer inför Cypern, nya hörlurar, och ett minneskort till PSP't.
Ska bli fett soft att åka utomlands, värme!

Nu ska jag umgås, kolla tv & ba mysa.
Hörs senare mabye?

Eller jo, det gör vi.
Har musik-update till er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin