Packning

2010-03-23 | 17:37:02  Allmänt
Träning imorse, skola på dagen.
Fixade några ärenden på stan också.
Införskaffade mig ett PSP med spel idag. Fett näjs! Har redan hunnit nörda lite.
Nu har jag gott om tidsfördriv på bussar och flyg osv.

Är peppad inför Cypern, det ska bli varmt, roligt och skönt att komma iväg.
2 träningar om dagen + lite teori på kvällen.
Får se hur mycket teori det egentligen handlar om.
Så 1 match också, mot Örgryte som också är där och värmer upp inför Superettan 2010.

Nu ska jag börja packa dvs saker inför resan.
Hörs senare!

Tänkte visa 2 grymma låtar utav en tung dude.
Daniel Pereaux heter killen och är bara 20 år men har redan lirat med dom största killarna.
DJ Alex Lewerentz är nu officiellt hans agent kan jag också tillägga!

Daniel Pereaux - Remember Who You Are (Original mix) SOUNDCLOUD by danielpereaux


Daniel Pereaux - Hielo (Original Mix) SOUNDCLOUD by danielpereaux



Kommentarer
Postat av: Jossan

Dom var schuuuuuukt sköna!! :D:D

SCHTEEK åt mig med hjärtat! hihihi

2010-03-23 @ 19:19:48
URL: http://jsftelby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin