My day

2010-03-10 | 20:49:53  Allmänt
Uppstigning vid 05.30 typ.
Båten gick 07.00.
Körde in till stan, sa hejdå till pappa osv.
Åt en god båtfrukost faktiskt, sen somnade jag.. Haha, inte så konstigt när jag sovit 2 timmar inatt typ.

Kom till Stockholm vid 11.30 tiden.
Hann med massor, inhandlade en del. Det bästa var dom nya Vans dojjerna.
Har sucktat efter dom hur länge som helst! Men nu är dom mina. UNDERBART. Bilder kommer!

Tog tåget vid 14.30 mot Gävle, träffade Linnea i Gävle, trevligt trevligt!
Träffade också Isa som fick bli mitt sällskap på tåget.

Jasminaaa aka Liliis var gullig och hämtade mig vid tåget och körde hem mig.
Nu är jag skyldig henne saft & bullar. mihiiiii.

Lite pics från dagen:


Båtfrulle


Clothes


Shoes




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin