Law abiding citizens.

2010-03-08 | 12:38:48  Allmänt
En utav dom bästa filmerna jag kanske någonsin sett?
Den var så sjukt bra. Älskar såna filmer, och den här var så bra!
Det är en sån där film som man nästan hoppas att den "onde" vinner. Eller jag gjorde iaf det.

Vaknade för nån timme sen, har fortfarande inte ätit frukost.
Ska få i mig något lunch aktigt hade jag tänkt.
Ska fika med Jeppa senare och troligtvis träna med Gute. Hoppas jag.

Haha, hittade en asgammal bild på datorn från när jag var riktigt liten.
Vet inte, kanske gick i 7an där? Hah..

 Gaaanska liten? Haha.



Kommentarer
Postat av: Jasmina

sådär liten var du när du kontakta mig på lunar;)

2010-03-10 @ 20:14:59
URL: http://nbtcrew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin