Hockey.

2010-03-17 | 20:14:55  Allmänt
Träning vid 11.30 idag på schemat var det hockey? Ja.. det är sant! Hockey.
Vet inte varför, men det var kul faktiskt!
Vi delade upp oss i 2 lag och lirade 2x 30 riktigt jobbigt.

Laguppställningarna såg ut som såhär:

LAG VIT

Målvakt: Jagne

Backar: Wallerstedt, Myrestam, Berntsson

Forwards: Qwiberg, Silfver, Naurin, Lundström, Krantz

LAG BLÅ

Målvakt: Durakovic

Backar: Löfgren, Ek, Sigurdsson, Brink

Forwards: Sliper, Lagréll, Forsberg



Efter mycket om och men så vann till slut LAG VIT tror jag?
Jag säger så iaf.

Lagréll var dagens absolut bäste, inget snack.
Bilder kommer så småningom!


Annars har dagen inte bjudit på mycket, hann inte till skolan alls.
Snack om gårdagens match vid halv 5, innan dess tv-spelande med lagkamrater.
Ikväll hoppas jag kunna se Barca på något sätt, men hur? Aja. Livestream is the shit!

Juste, glömde säga det. Jag är trött! hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin