HAHA, I LOVE IT!

2010-03-23 | 19:33:58  Allmänt
Det florerar galet med rykten kring "Julios" privatliv just nu.
Något som jag tycker är väldigt underhållande.
Hur folk kan ha så mycket tid att spekulera kring saker som inte alls rör dom.
Det gör mig absolut ingenting, jag är ingen sån som grinar över det.
Utan tycker det är kul att folk snackar om en bara.
Jag vet ju hur mycket jag själv tisslar & tasslar med mina vänner.

Dom som känner mig, och som "känner" mig, och som tror dom känner mig.
Vet nog vad det pratas mest om, moahaha!




Alltså, jag försöker typ packa men det går inge bra.......................
Fett drygt, har en packlista som är typ 10 mil lång? Känns som man inte kommer någon vart.

Sitter och drömmer mig bort till hur dubbelvikt jag kommer ligga utav alla skämt, all värme och god mat som jag hoppas kommer finnas på Cypern. Eller rättare sagt, måste finnas?

En annan bloggare som går under titeln Pirkt.blogg.se.
Kallas även ibland Erik, Lövet, Löfgren, och bara Pirkt. Kommer också befinna sig på Cypern samtidigt som mig, utav samma anledning.

Han ställde frågan på sin blogg, Vad vill ni läsa om?
Så var vänliga och svara på det här också, Vad vill ni läsa om under tiden på Cypern?

Träningarna?

Matcherna?

Skvaller?

Bilder på halvnakna fotbollsspelare stekandes vid polen?


Vill iaf ha minst 5 förslag på vad ni vill läsa om, annars lägger jag ner bloggen.. haha!



Kommentarer
Postat av: sussi

Bilder på halvnakna fotbollsspelare stekandes vid polen tycker jag lät vääldigt bra!!

2010-03-23 @ 19:37:52
Postat av: erik löfgren,

instämmer med sussi. Sen tycker jag att själva tvinga-fram-kommentarer-genom-att-hota-med-nedläggning-metoden är den enda vägen till framgång :_

2010-03-23 @ 19:40:41
URL: http://pirkt.blogg.se/
Postat av: olivia

halvnakna karlar!!

2010-03-23 @ 19:52:37
Postat av: olivia

och skvaller också såklart.. ;)

2010-03-23 @ 21:06:10
URL: http://olivees.blogg.se/
Postat av: linnea

Bilder på halvnakna fotbollsspelare stekandes vid polen!!!!!!! :D

2010-03-23 @ 21:56:02
URL: http://lbeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin