Good morning ms Sunshine.

2010-03-20 | 12:48:58  Allmänt
Solen skiner och det verkar varmt ute! Har inte orkat gå upp & kolla.
Ska om en liten stund pallra mig ur sängen och göra mig en fet frukost!

Stekt ägg
Bacon
Rostmackor
Apelsinjuice.

Galet gott, jag förtjänar det idag. Vet inte varför, jag bara gör det.

Klockan 3 ska jag se när a-laget spelar mot Bodens BK.
Dom ska, bör och lär vinna. Men vi får se!
MEN.. innan det, blir det en löprunda runt den vackra orten Granloholm.

Andra spelar match, och får träning. Då blir dom bättre.
Då måste jag göra något, som gör mnig bättre.

"Det är bara idrottsmän och idioter som hoppar över där gärdesgården är högst."
/ Jesper Klein, skådespelare och författare.




Gott va? Mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin