Good evening

2010-03-20 | 01:58:27  Allmänt
Trevlig kväll. Trött kväll.
Träning till 6, kollade basket med Våfflan later. Träffade Ammar också!
Drog till hooden, lagade mat, snackade, kollade film med Våfflis.
Var fett trött, så båda halvslummrade sig igenom filmen typ.

Lämnade just henne vid bussen.
Imorgon ska jag se A-laget spela första matchen i Norrlands Cupen.
På söndag spelar jag den, med dom. Startar som VB.

Nu ska jag sova, hörs imorgon.
Btw, uppdaterat min sova playlist på Spotify.

Tryck HÄR för att lyssna.

Bless People

Kommentarer
Postat av: Smart arab ( BARA TRAMS) !!

NÄÄÄKEEEEEEN VA TUUUUUUUUUUUUUUUNG !! fattades bara en julio <33

2010-03-20 @ 10:29:57
URL: http://tungevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin