Går & lägger mig

2010-03-20 | 23:45:30  Allmänt
Efter en skön kväll.
Film, prat, tv. Det var trevligt! Fast nånting känns typ konstigt..
Nu går jag i säng, behöver sova tidigt, match imorgon.

Kom & kolla väl, 15.00 Norrporten Arena.
GIF Sundsvall - IFK Östersund final i Norrlandscupen.


Innan jag går och lägger mig tänkte jag bjussa på lite musik.
Var för längesen nu, så här har ni mina kära läsare. Njut.

Christian Weber feat. Jay Rocves - Up (Tristan Garner Remix)

Jerome Isma-Ae & Sebastian Krieg - Miura (Original Mix)

Eddie Thoneick feat. Terri B - Release (Bingo Players Remix)

Eddie Thoneick - Funk (Original Mix)


Serge Devant feat. Hadley - Wanderer (Jerome Isma-Ae Remix)

Eclectica - O'Spectra (Muzzaik Remix)



Godnatt



Kommentarer
Postat av: erik löfgren,

Tack för det, Qvibergs dubble. Beröm bör dock även utdelas till dig. Det är inte varje dag man ser en i-farten-vinkning från passagerarplats.

2010-03-20 @ 23:57:44
URL: http://pirkt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin