Busy

2010-03-18 | 23:33:53  Allmänt
Lång dag, as usual.
Träning på morgonkvisten 10.00 - 11.30.
Det var en utav dom sämre träningarna jag gjort på Norrporten IP.
Om jag måste få skylla på något så är det väl att man har 4 träningar + 1 match + 1 hockey match i benen när man gick in på den 4e träningsdagen för veckan.

Var & käkade på stan en sväng.
Sen drog jag hem, dumpade lite kläder oså.
Sedan bar det iväg för en trevlig kväll.

Och det blev det! En utav dom bättre på jag vet inte hur länge?
Sjukt mysigt, Sjukt bra, Sjukt mycket N.




Nu ska jag sova, träning imorgon bitti och eftermiddag.
Matcher i helgen, ska bli sjukt roligt!

Bless people.


Kommentarer
Postat av: rosanna

GILLAR DETTA SKARPT:D

2010-03-19 @ 09:20:18
URL: http://rosannascharin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin