1-0

2010-03-21 | 18:39:53  Allmänt
Vinst till slut med 1-0 möt DIV 1 laget Östersund.
Ingen jätte välspelad match, men vi är i stort sett ett rent juniorlag idag.
Så om man ser det så så står vi upp väldigt bra och vinner till slut finalen med 1-0.

OK instas för mig måste jag säga, gör inte jättemycket offensivt men är ganska stabil bakåt.
Så jag är väl nöjd, med litet n.

Efter matchen drog vi på Playa och åt en välförtjänt pizza.
Sista pizzadagen idag på våra kuponger, RIP Pizza.
Så nu blir det Sallader, Pastarätter osv.


På onsdag bär det av till Cypern, Aya Napa och träningsläger med A-laget.
Ska bli fruktansvärt skönt att få åka till värmen, och spela på naturgräs.

Nu ska jag fixa i ordning lite sen iväg och umgås.

Hörs senare.

Bless people.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin