Yesterday!

2010-06-12 | 14:15:20  Allmänt
Gårdagen var nice som fan!
Började kvällen hos Arouas parents.
Käkade, fikade, kollade fotboll och snackade på osv.
Riktigt trevligt.

Efterrätt! Gotttttt.


Gick förbi stan påvägen hem vid 12 tiden, och det var knökfullt överallt kan jag lova.
Var inte alls tänkt att jag skulle ut, var trött som fan. Men nu blev det så ändå.

Var dåligt ute, gillade det inte alls, var spiknykter..
Tills klockan 2 då jag först fattade att det var ett house golv uppe! Kul Julio. Kul!

Så blev 1 timme på det golvet, det var grymt faktiskt.
Filmade faktiskt en snutt med mobilen ska slänga upp det senare.

Nu ska jag till stan & tippa, sen kommer det grabbar hit tror jag.

Hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin