Seg dag!

2010-06-13 | 17:24:48  Musik
Riktigt söndag idag, seg i huvet, kroppen och allmänt trött.
Trots att det var lugnt igår ändå.

Varit på stan en sväng med Sebbe & Emil.
Kom hem, kollade fotbollen med dom + Nenne. Sämst match!
Nu får VM ta och rycka upp sig lite tycker jag. Likaså jag!

Har sovit på soffan 1.5 timme nu typ, är fortf lika seg och trött.
Imorgon börjar sommarjobbet! KUL!!!! Nej..................
Menmen, pengar iaf.

Nu ska jag fortsätta kolla VM & hoppas på lite bättre drag i matcherna ikväll.
Ikväll unnar jag mig själv Biteline också faktiskt! Sjukt gott. Vet en som gärna hade varit här & käkat det med mig.

Püjy love.


Hörs gott folk.

Hela låten är tung men 4:40 är extremt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin