Glad Midsommar!

2010-06-25 | 12:27:38  Allmänt
Glad midsommar allihopa!
Gud vad skönt att få sova till längre än 8. Behövdes verkligen kan jag lova.

Förra midsommar var bra, då var vi hos en i laget på landet åt, umgicks och lekte lekar osv.
Var spiknykter då faktiskt. Åkte tillbaka till stan vid 2 tiden, vid 5 när det var dags att röra sig hem insåg jag att jag hade glömt nycklarna på landet. Jippi, men det löste sig till slut.

Jag tvekar inte en enda sekund på att denna midsommar blir minst lika bra, om inte bättre?

Nu ska jag mala i mig lite frukost & bara njuta ett tag.
Senare ska jag göra mig i ordning och då  bär det av mot Aroua och hennes föräldrar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin