Back in S-town.

2010-06-20 | 23:52:31  Allmänt
Efter en rent utsagt, helt crazy natt i Stockholm.
Slutade vid 7 tiden imorse typ... Det var en utav dom bästa på länge! Fyfan vad jag behövde det.

Tackar alla som gjorde den bra.
Men framförallt Foffo, Bryan, Larne, Nathalie & Tanya.
Lite extra + till Foffo som faktiskt inte slog ihjäl mig när jag tog soffan istället för golvet.

Kommer lite filmer här från kvällen, någon som visar lite hur det såg ut, någon som visar hur mycket folk det var, och någon som visar hur mycket ös det var. Fast det kan man egentligen inte förstå utan att vara där.











Det är inte jag som filmar alla filmer.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin