No brainer

2010-07-05 | 15:43:58  Musik
Det är såhär jag vill ha mitt sommarlov! Vaknade nyss 14:45 typ.
Helt stört skönt att kunna sova så länge istället för att slitas upp för att gå till plugg/arbete.

Folk säger att man sover bort dagarna, och ja det gör man. Men och?
Mitt sommarlov är till för att typ bygga upp mitt liv igen efter det brutits ner när jag går i skolan.

Idag är det ingen träning pga A-laget har match, så egen styrka.
Ska iväg på Golds sen & köra igenom styrkeprogramet. Skönt ska det bli.

Först ska jag fixa tag i flygbiljetter till Gotland, åker på Söndag. Blir hemma ungefär en vecka!

Hittade 2 klassiker som jag lyssnade på för ett bra tag sen!
Here:

No Brainer - One Chanse


To your arms of love - Jah Cure



Kommentarer
Postat av: neffy

As skön låt!

2010-08-06 @ 18:00:34
URL: http://ssockerr.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin