Storsjöyran 2010

2010-07-24 | 16:59:54  Allmänt

N.E.R.D


Melissa Horn


Maskinen



Dessa 3 grupper/artister vill jag se.

N.E.R.D
Melissa Horn
Maskinen

Det jobbiga är bara att Maskinen & Melissa Horn spelar torsdag, och N.E.R.D fredag..
Egentligen är jag inte jättepepp på att gå alla dagar. Lördagen struntar jag helt i eftersom då är det ingen speciell som jag vill se.

Maskinen tycker jag är bäst utav dessa 3, och Melissa Horn är sjukt bra live.
Men samtidigt att inte se N.E.R.D med Pharell i spetsen när dom väl är här känns också tungt..

Hur fan ska jag göra?

Juste, borde tilläggas att det skiljer typ 600:- mellan 1 och 2 dagars biljett.



Kommentarer
Postat av: linnea O

Jag tycker du bara ska gå på torsdagen, mest värt! :D Enligt mig..

2010-07-26 @ 18:32:07
URL: http://lbeso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin