Back in Town

2010-07-22 | 22:27:39  Allmänt
Nu är jag tillbaka i Sundsvall Town!
Nu ska jag ta tag i allting, livet, bloggen, haha har glidit lite för mycket på senaste.
Gotland var iaf hur bra som helst och jag vill tacka Gotlandsgrabbarna & Salagrabbarna för fantastiska dagar.

Fyfan vad roligt det varit.
Men nu måste man tillbaka till riktiga livet igen har spelat match idag mot IFK.
Blev förlust 1-0... Träningsmatch dock men ändå!
Vi ska vinna.

Nu är jag ruggigt död alltså, känns som man bara vill lägga sig ner och dö.

Jag & Laidback Luke på hotellet häromdan. SOFT!


Nu blir det som vanligt i bloggen, mycket uppdateringar osv.
Har verkligen varit sämst på senaste men tycker det är roligt att jag haft kvar er läsare ändå! Inte tappat spec mycket.

Designen ska fixas först, det är prio 1.
Ha en bra kväll läsare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin