Vemdalen 09/10

2010-01-03 | 19:08:28  Allmänt
Ja, vad säger man? Vemdalen är Vemdalen.. Ni som varit där förstår, jag skulle kunna skriva 10000021302913 rader om vad som hände, vad som sas, och så vidare.
Men det orkar jag faktiskt inte! Det var en sjuk vecka. En sjukt rolig vecka :) En utav dom bättre faktiskt, hade skit kul med dom jag bodde med, Calle säger jag bara! Vilken star.
Sammanfattningsvis så var det en sjukt rolig vecka och jag tycker att alla borde uppleva en sådan resa nån gång i livet! Dock så fick veckan ett pisstråkigt slut igår.. Det förstörde för mycket.

Dyker säkert upp bilder på dvs sidor snart Ansiktsboken tex. Kommer även lägga upp några här.
Nu ska jag bara mysa hela lovet, i min ensamhet och det ska bli skönt.
Ikväll blir det tacos & film.

Vill tillbaka till fotbollen nu, vill börja försäsongen! :D Längtar faktiskt liiiiiiiiiite till skolan också, tro det eller ej.

Inte för att jag tror folk bryr sig, men har iaf inte haft något vettigt internet nu när jag varit borta. Och det är anledningen till dålig uppdatering. Men nu ska det blir bra igen!


Var just iväg och träffade min babyboyyy! Vi käka pizza, så det blir tydligen ingen tacos för mig ikväll.. men det duger! saknat honom faktiskt.

skön han é






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin