Tik Tok on the clock but the party dont stop.

2010-01-04 | 14:13:03  Musik
Julio, Malin, Rosanna, Calle + Lollo & Amanda så får ni dom som bodde i vår stuga.


Somnade sjukt sent inatt, lyckades hålla mig vaken och se hockeyn. Grymt jobbat!
Dock förlorade dom så det sög ju...
Vaknade runt 12 idag, som vanligt har jag fortfarande inte käkat frukost.. får bli gröt snart.

Ska möta upp min bruna lilla kaka vid 4 när hon slutar jobba, så får vi se vad vi hittar på :)

Ikväll SKA jag äta tacos, jag vägrar att inte göra det. Igår blev det dock pizza istället och det funkar väl... men jag vill eller ska ha tacos. Hyra filmer ska jag också göra! Tonvis :D




Här kommer en skön hus remix av Keshas Tik Tok, riktigt grym! Feel it.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin