Tierd!

2010-01-20 | 10:35:33  Allmänt
Snabba Cash, den var riktigt bra faktiskt! Av mig får den 7.5 av 10. Och det är riktigt bra i min skala!
Meeeen, som sagt när man läst en bok och sen ser filmen blir man ju lite besviken, det är detaljer.
Jag tyckte den var grym iaf.

Nu är det morgonkvist och jag ska snart till stan, möta mallan sen äta.
Så har liiite bråttom at the moment

Måste bara lägga upp störadste grejen, antar att alla redan sett den men måste visa ändå.
Kissies stalker tydligen!
HAHAHAH, jag dör!! Vad har människan för fel? Vet inte om det är seriöst eller oseriöst, men hur som helst så är han ju det största retardet jag nånsin skådat.



DET ÄR ÖÖÖÖÖÖVER NU!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha, han är oseriöst, men det är skukt kul!:)

2010-01-20 @ 20:36:18
Postat av: Julio

Haha, ja det är han säkert men ändå alltså.. haha!

Förresten, vem är du? Har du ingen egen blogg? :)

2010-01-20 @ 20:37:32
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin