The first game.

2010-01-22 | 18:41:02  Musik


Bilden togs när jag flyttade från Gotland till Sundsvall, eller när jag gick till Giffarna rättare sagt. För 1.5 år sen.

Årets första match är kommen! Ikväll lirar GIF u21/juniorlag mot medelpads distriktslag.
Detta ska bli funfunfun! Har sett fram emot att få börja spela matcher, egentligen skulle jag inte spelat utan blev inkallad, men match som match.
Nordichallen 20.00

Och jag peppar till this music!
En skön låt med touch utav Leave this world behind.



Skön klassiker i en skön remix.
Sommar/Gotlands feelings på denna låt. Kommer ihåg att jag pumpade den ganska hårt för nån sommar sen.






Kommentarer
Postat av: Anonym

hej en fråga. Du bor ensam va? alltså har din egen lägenhet. Hur får du då råd att köpa kläder och smycken nästan hela tiden, om du måste köpa mat åt dig själv. Har du ett jobb? vad för jobb då?

2010-01-22 @ 20:43:18
Postat av: Julio

tjabba!

Vem har sagt att jag köper kläder & smycken hela tiden? :) Det har jag aldrig sagt att jag gjort i bloggen. Inte kläder heller faktiskt. Vet inte om jag nämnt att jag köpt kläder nån gång. Menmen, som svar på din fråga kan jag säga att jag köper ganska mycket billiga kläder, och smycken köper jag för 1-5 kr i en butik här, sedan sätter jag ihop dom och köper band för kanske 10-15 kr. Man får vara lite påhittig :) Har haft massa gammla kedjor osv som jag pimpat om och lite. Ett tips, second hand! Och alla sorters reor. Sen köper jag en del tjejkläder som är mycket billigare än killkläder. Hoppas du fick svar på din fråga. Nu blev det en bok kände jag.

2010-01-22 @ 22:45:55
URL: http://julioss.blogg.se/
Postat av: Julio

Juste, glömde svara på några saker. Men ja, jag bor ensam. Och nej, jag har inte ett jobb, ännu..

Maten hjälper mina föräldrar till med, sen kan jag äta mat på universitetet här i stort sett gratis, så då tar man matlådor där. Man får vara fyndig som sagt.

:)

2010-01-22 @ 22:47:20
URL: http://julioss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin