The day and the sneeeeeeeeeeakers!

2010-01-05 | 19:44:20  Dagens Outfit
Air Force one & Dagens Outfit

Dagens outfit:

Svart Mössa: Carlings
Svart Halsduk: H&M
Svart Kofta: Åhléns
Vitt linne: Carlings
Vit T-shirt: Cheap monday
Mörkblå Jeans: Acne
Vita Sneakers: Nike air force one (HEHE)


Läser ofta på bloggar om folk som köper höga snekares i olika färger och modeller.
Själv har jag svårt för "basket-sneakers" alltså lite högre sneakers sålänge det inte är Nike air force (räknar inte med Converse).
Tycker Air force är den absolut cleanaste sneakern som gjorts, funkar till allt!

Andra sneakers som jag också älskar men som inte är av samma typ är air max, har själv 2 par. Och fler kommer det säkerligen bli under sommaren! sååååååååååååååå sjukt snygga skor. Tyvär bor jag i en stad där folk inte riktigt förstår sig på dom, men jag har sett att allt fler och fler vågar sätta på sig dom. Creds till er!

Här har ni en riktigt snygg Air max 90 dojja!






Kommentarer
Postat av: japp

du ha grymt stil man:)

2010-01-07 @ 01:03:33
Postat av: Julio

2010-01-07 @ 02:41:47
Postat av: Julio

Kul att höra! Tack :)

2010-01-07 @ 02:42:03
URL: http://julioss.blogg.se/
Postat av: sua

hålle me den första comment,skön stil(Y)

2010-01-08 @ 12:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin