The big test.

2010-01-14 | 22:32:09  Allmänt
Hittade ett roligt litet test på en blogg så fyller i det jag också.

Höger- eller vänsterhänt? Vänsterhänt
Humör just nu? Trött
Kläder just nu? Stor grå tröja från carlings, blåa jeans och min älsklings gröna tofflor.
Musik just nu? re:stacks - Bon iver
Sommarplaner? Fotboll, fotboll, fotboll och fotboll. Sen ev hem en sväng till Gotland eller utomlandsresa.
Hur många kuddar sover du med? 5 stycken
Spelar du nåt instrument? Luftgittar, näsflöjt & på såg. Annars inget
Morgon- eller nattmänniska? Nattmänniska helt klart!
Vem är viktigast för dig? Min familj, mina vänner och min fotboll.
Bio eller promenad? Bio
Är du kittlig? Jajamänsan, mest på revbenen.
Snarkar du? Japp, nå djävulskt till och med!
Stjärntecken? Vågen
Äckligaste insekten/djuret? Alla djur som är döda är så jävla äckliga!
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Kunna flyga eller läsa folks tankar tror jag.
Vad vill du jobba som? Jag vill kunna jobba med det jag tycker är roligast, fotbollen helt klart.
Stökigt eller välstädat? Välstädat oftast.
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Absolut! Gatufesten i sommar?
Gillar du att sjunga? Jorå, men om jag kan är en heeeeelt annan sak.
Anser du att du är stark? Rätt så.
Vad gör du om du får hicka? Hickar.
Vad längtar du mest efter just nu? Säsongspremiär och sommar & sol.









julio eduardo




Kommentarer
Postat av: Johana

snygg header verkligen !

2010-01-14 @ 23:42:09
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
  • bloglovin